sety: tytanowy - bonus: SIŁA +8, ODPORNOŚĆ +15 /do sprzedania/
plastikowy - bonus: PKT KRWI +10%, obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, unik przed bronią palną +12% /do sprzedania/
szmaragdowy- bonus: +30 litrów krwi/h, CHARYZMA +5, INTELIGENCJA +5 /do sprzedania/
przedmioty "wyprawkowe" Runiczna Czapka ZAMKNIJ Hełm Obrona: 11 Cechy: SZCZĘŚCIE +5, obrona +10 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 15 Cena sprzedaży: 15 200 PLN
Runiczna Koszulka ZAMKNIJ Zbroja Obrona: 17 Cechy: SZCZĘŚCIE +5, obrona +15 Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20 Cena sprzedaży: 22 900 PLN
Szorty Inków ZAMKNIJ Spodnie Obrona: 2 Cechy: ZWINNOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +3, WIEDZA +3 Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 8 Cena sprzedaży: 4 750 PLN
Dobra Kryształowa Pałka Precyzji ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: Trafienie +6, WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +9, ZWINNOŚĆ +12 Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 23, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 3 Cena sprzedaży: 7 650 PLN
Dobra Mistyczna Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: Trafienie +6, INTELIGENCJA +3, obrażenia wszystkich broni +8, WPŁYWY +5, WIEDZA +3 Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5 Cena sprzedaży: 5 700 PLN
Dobry Sygnet Koncentracji ZAMKNIJ Pierścień (Tylko dla mężczyzn) Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5 Wymagania: POZIOM: 40, WYGLĄD: 18 Cena sprzedaży: 11 625 PLN
Srebrny Amulet Szaleńca ZAMKNIJ - do sprzedania Amulet Cechy: WYGLĄD +7, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 14 Cena sprzedaży: 3 850 PLN
BIŻUTERIA:
Spaczony Pierścień ZAMKNIJ - do sprzedania Pierścień Cechy: WYGLĄD +2, CHARYZMA +3, WPŁYWY +3 Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 2 Cena sprzedaży: 3 000 PLN
Czarny Amulet ZAMKNIJ - do sprzedania Amulet Cechy: WYGLĄD -4, WPŁYWY +12 Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 12 Cena sprzedaży: 12 500 PLN
Pierścień Młodości ZAMKNIJ - do sprzedania Pierścień Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +2 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 13 Cena sprzedaży: 4 500 PLN
Bransoleta Młodości ZAMKNIJ - do sprzedania Pierścień Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, SIŁA +3, WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ +2 Wymagania: POZIOM: 32, WYGLĄD: 13 Cena sprzedaży: 6 500 PLN
Dobry Zwierzęcy Naszyjnik ZAMKNIJ Amulet (Tylko dla kobiet) Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +12, PKT KRWI -20 %, SZCZĘŚCIE +8 Wymagania: POZIOM: 63 Cena sprzedaży: 63 750 PLN
UBRANIA :
Dobry Hełm Wieszcza ZAMKNIJ - do sprzedania Hełm Obrona: 11 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9 Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 5 Cena sprzedaży: 11 250 PLN Łowiecka Koszulka ZAMKNIJ Zbroja Obrona: 2 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, WIEDZA +4, trafienie krytyczne bronią palną -24 % Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 6 Cena sprzedaży: 7 900 PLN
Aktualnie na sobie: Dobry Elegancki Kask Pasterza ZDEJMIJ Dobra Elfia Kurtka ZDEJMIJ Dobry Spaczony Amulet ZDEJMIJ Spaczony Pierścień ZDEJMIJ Spaczony Sygnet ZDEJMIJ Dobre Szorty Cichych Ruchów ZDEJMIJ Doskonała Kusza ZDEJMIJ
|
A więc pora na moje skarby:
I. Biżuteria:
Apaszka Mądrości - Amulet (Tylko dla kobiet) Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +3, WIEDZA +3 Wymagania: POZIOM: 33, WYGLĄD: 3
Tytanowy Amulet - Amulet Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, CHARYZMA +4 Wymagania: POZIOM: 23, WYGLĄD: 19
Tytanowy Naszyjnik - Amulet (Tylko dla kobiet) Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -1, WYGLĄD +8, SIŁA +3 Wymagania: POZIOM: 37, WYGLĄD: 19
Naszyjnik Siły - Amulet (Tylko dla kobiet) Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +8, SIŁA +3 Wymagania: POZIOM: 28, WYGLĄD: 3
Amulet Twardej Skóry - Amulet Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5
Amulet Geniuszu - Amulet (pożyczone od ....) Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +3 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Złoty Naszyjnik - Amulet (Tylko dla kobiet) Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +13 Wymagania: POZIOM: 27, WYGLĄD: 6
Dobry Amulet - Amulet Cechy: WYGLĄD +6 Wymagania: POZIOM: 10
Pierścień Siły - Pierścień Cechy: WYGLĄD +2, SIŁA +2 Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
Pierścień Lisa - Pierścień Cechy: WYGLĄD +2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 7
Pierścień Geniuszu - Pierścień x2 (pożyczone od ....) Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2 Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
Pierścień Celności - Pierścień Cechy: WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ +2 Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
Miedziany Pierścień - Pierścień Cechy: WYGLĄD +3 Wymagania: POZIOM: 6, WYGLĄD: 2
II. Zbroja:
Dobra Lekka Kamizelka - Zbroja Obrona: 14 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona -1 Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 5
Ćwiekowana Kurtka - Zbroja Obrona: 10 Cechy: obrona +5 Wymagania: SIŁA: 11, POZIOM: 6
Kurtka Strażnika - Zbroja Obrona: 8 Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, obrona +3 Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 5
Kurtka Siłacza - Zbroja Obrona: 5 Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6 Wymagania: SIŁA: 19, POZIOM: 7, ZWINNOŚĆ: 6
Władcza Kamizelka - Zbroja Obrona: 10 Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1 Wymagania: SIŁA: 19, POZIOM: 6
Elfia Koszulka - Zbroja Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +8, obrona -1 Wymagania: POZIOM: 8
Dobry Gorset - Zbroja (Tylko dla kobiet) Obrona: 5 Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +6 Wymagania: POZIOM: 34
Wzmocniona Kamizelka - Zbroja Obrona: 13 Cechy: obrona +3 Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 3
Spódnica - Spodnie (Tylko dla kobiet) Obrona: 4 Cechy: WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ -2, SZCZĘŚCIE +2 Wymagania: POZIOM: 36
Dobre Aksamitne Szorty - Spodnie Obrona: -3 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +5, WYGLĄD +3, obrona -6 Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 9, ODPORNOŚĆ: 8
Dobre Szorty - Spodnie Obrona: 3 Cechy: ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 26
Dobra Opaska - Hełm (Tylko dla kobiet) Obrona: 3 Cechy: WYGLĄD +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 18
Dobra Magnetyczna Czapka - Hełm Obrona: 2 Cechy: INTELIGENCJA +3, WIEDZA -4 Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 17
Kuloodporny Kask - Hełm Obrona: 9 Cechy: ODPORNOŚĆ +3, obrona +6 Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 13
Ozdobna Obręcz Podróżnika - Hełm Obrona: 1 Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +3 Wymagania: POZIOM: 11, WYGLĄD: 10, SIŁA: 2
Dobra Obręcz - Hełm Obrona: 2 Cechy: CHARYZMA +8 Wymagania: POZIOM: 6
Dobra Czapka Ochrony - Hełm Obrona: 11 Cechy: obrona +9 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 10
Utwardzana Obręcz Narkomana - Hełm Obrona: 3 Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2, SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6 Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 10
Ozdobny Kask Gladiatora - Hełm Obrona: 8 Cechy: WYGLĄD +3, obrona +5 Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 10, WYGLĄD: 10
Tygrysi Kask - Hełm Obrona: -5 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona -8 Wymagania: SIŁA: 19, POZIOM: 12
Utwardzany Kask - Hełm Obrona: 5 Cechy: obrona +2 Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 2
Kuloodporna Kominiarka - Hełm Obrona: 7 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +3, obrona +6 Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 18
III. Broń:
Długi łuk Doskonałości - Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 37 - 52 Cechy: ilość ataków na rundę: 2, SZCZĘŚCIE +5, Trafienie +10, obrażenia broni +10 Wymagania: POZIOM: 30, WIEDZA: 29, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 11
Krótki łuk Driady - Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 24 - 28 Cechy: Trafienie +11, ilość ataków na rundę: 2, WPŁYWY +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ -4, obrażenia broni +6 Wymagania: POZIOM: 18, WIEDZA: 26, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 14
Kościany Nóż Sekty - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +10, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Miecz Zwinności - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 9 - 12 Cechy: Trafienie +6, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 5
Ak-47 - Broń palna dwuręczna Obrażenia: 15 - 25 Cechy: ilość ataków na rundę: 5 Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 12, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 15
Mistyczny Nóż Mocy - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 10 - 11 Cechy: Trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Dobry Mistyczny Nóż - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: Trafienie +8, INTELIGENCJA +3, obrażenia wszystkich broni +8 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5
Lekki Nóż - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 5
Przyjacielska Pałka - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Przyjacielski Nóż - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Antyczny Nóż - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 10 - 11 Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Antyczny Nóż Dowódcy - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 10 - 11 Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5, CHARYZMA +3 Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 10
Antyczna Pałka - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 11 Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Dobry Desert Eagle - Broń palna jednoręczna Obrażenia: 18 - 27 Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 % Wymagania: POZIOM: 19, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26
Dobre Uzi - Broń palna jednoręczna Obrażenia: 2 - 23 Cechy: ilość ataków na rundę: 5 Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 23, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23
Dobra Beretta - Broń palna jednoręczna Obrażenia: 6 - 14 Cechy: ilość ataków na rundę: 5 Wymagania: POZIOM: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 32
Dobra Strzelba - Broń palna dwuręczna Obrażenia: 30 - 90 Cechy: Trafienie +15, szansa trafienia krytycznego +38 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika Wymagania: POZIOM: 40, SIŁA: 23
Dobre Magnum - Broń palna jednoręczna Obrażenia: 15 - 24 Cechy: ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Dobry Glock - Broń palna jednoręczna Obrażenia: 9 - 18 Cechy: ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 12
Kryształowa Pałka - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Kryształowy Nóż Krwi - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 13 - 14 Cechy: Trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, obrażenia broni +8, -1 do PKT KRWI za każde trafienie Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 17
Kryształowy Rapier - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 10 Cechy: Trafienie +10, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Wymagania: POZIOM: 19, ZWINNOŚĆ: 16, SIŁA: 5, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Pałka Trafienia - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Rapier Zdobywcy - Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 10 Cechy: Trafienie +10, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 19, ZWINNOŚĆ: 19, SIŁA: 6
|